zaterdag 4 januari 2014

Terugblik 2013

Hoooi =)

Wat een bewogen jaar 2013!
Een kort overzicht van mijn 2013.


Januari

Dit was een maand waarin ik een trotse tante werd.
Me broertje en me schoonzus hebben een dochter gekregen.
Genaamd Anna , een super lief nichtje <3
Verder was dit een maand waar ik mezelf goed heb leren kennen.
Waar ik nu veel profijt van heb.

Februari

Deze maand is niet veel gebeurd.
Behalve dat de maand in het teken stond van achter een
volgende van 3 blaasontstekingen.
En daardoor ook een bezoekje aan het ziekenhuis.
Gelukkig zijn er ook genoeg leuke dingen gebeurd deze maand.
Leuke stapavonden met vrienden of film marathons.

Maart
Deze maand begon met de ontmoeting van mij en me vriend <3
Verders ben ik deze maand ook samen met me vriend , en 2 vrienden
Naar de Kama Sutra Beurs geweest.
Ik had veel verwachtigen alleen geen van die verwachtingen  zijn volledig uitgekomen
 Maar het was een gezellige dag!
En aan het einde van maart ging ik dan eindelijk naar Denemarken toe samen met me moeder.
 Eindelijk me broertje en me schoonzus weer gezin , waar ze wonen etc.
Maar toch het belangrijkste , me lieve nichtje Anna gezien.
Was een geweldige tijd in Denemarken , kan niet wachten tot ik er weer heen kan.

April
In april heb ik eindelijk mijn Kappersdiploma behaald!
Had me laatste 3 examens in april en allemaal gehaald.
Dus eindelijk klaar met school en ben ik nu een volleerde kapster.  Wat een geweldig gevoel was dat zeg , al dat harde werk heeft eindelijk ze effect!
Verders ben ik met me vriend en een groep vrienden deze maand naar
Helden van Amstel live geweest in Alkmaar.
En als kers op de taart ben ik deze maand naar het concert van Pink geweest in de Ziggo Dome.
Was tot nu toe echt het beste concert waar ik ben geweest.
Echt een geweldige stem heeft Pink en de hele show is echt top!!

  Mei
Dit was een maand vol veranderingen.
Als eerste was dit de maand dat ik weg ging bij de kapsalon waar ik werkte.
Met de rede dat ik eind van deze maand naar Friesland ben verhuisd om samen
te wonen met me vriend <3
En als laatste heb ik deze maand officeƫl me kappersdiploma ontvangen.

Juni
Dit was rustige maand.
Het voornaamste wat ik heb gedaan is veel
gesolliciteerd bij kapsalons in Friesland.
Eigenlijk een erg rustig maandje.

Juli
Deze maand ben ik als eerste samen met me vriend naar Kesha geweest.
Geweldige show en ze kan ook goed zingen!
Zeker een gezellige avond!
Verder was dit de maand dat ik 23 jaar werd.
Dit hebben we redelijk uitgebreid gevierd.
Eerst zijn we een dagje naar Alkmaar gegaan ,
Waar we 's middags met vrienden op een terrasje hebben gezeten.
En 's avonds bij me moeder gegeten , waar me oma en opa ook gezellig waren.
Op me verjaardag zelf ben ik met me vriend heerlijk uiteten geweest.
En later in de week zijn vrienden van me vriend en van mij ons langs geweest.
De maand hebben we afgesloten met een dagje Duinrell en het Tikibad.

Augustes
Dit is de maand dat ik ben begonnen met bloggen.
Waar ik tot nu toe nog heel actief mee bezig ben.
Wat er toe heeft geleid dat ik bijna 50 volgers heb.
Waar ik super blij mee ben!!
Verders is dit ook een maand geweest waarin
ik afscheid heb moeten nemen van me lieve maatje Micky
De hond van mij en moeder hebben we helaas moeten laten inslapen :(
De medische klachten waren te erg om hem te laten leven.
Maar hij is nu in een betere plek <3

September
Deze maand was redelijk rustig,
Het leukste en belangrijkste wat deze maand is gebeurd.
 Is dat me broertje , me schoonzus en me nichtje Anna een week in Nederland op bezoek waren.
Dit was met de rede dat begin van de maand me moeder jarig was.
We zijn gezellig met ze alle uiteten geweest in Alkmaar.
Was een geweldige dag :)

Oktober
Dit was de maand dat ik eindelijk werk heb gevonden.
Oke het is geen kapsalon maar het is werk!
Uiteindelijk is het me wel goed bevallen wat ik niet had verwacht.
Heb ook leuke vrienden ontmoet hier!

November
Wederom een rustig maandje waar niet veel is gebeurd.
Dus dit word een erg kort stukje..:P

December
En toen was het jaar al weer bijna voorbij.
Natuurlijk is dit de maand van de feestdagen.
Eerste kerstdag zijn we gezellig naar me Oma en Opa geweest samen met me moeder.
Tweede kerstdag hebben we lekker samen gegourmet.
      Met Oud en Nieuw zijn er vrienden bij ons thuis geweest en hebben we lekker 
een drankje gedaan en een hapje etc.
En om 12 uur wat vuurwerk afgestoken.

Al met al een leuk maar bijzonder jaar.
Nu op naar 2014 ben benieuwd wat dit voor jaar word! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx