vrijdag 24 januari 2014

New In: H&M Bestelling & Action

Goeiemorgen =)

Hier een kleine shoplogje van mij.
Ik had samen met me vriend wat besteld bij de H&M
En beide dingen wat ik had besteld waren in het echt ook erg leuk!
Dus heb ze beide gehouden.
Helaas was het shirt van me vriend toch een maatje te groot.
Dus die sturen we maar terug en vragen om een maatje kleiner!
Verders had ik ook nog 2 dingetjes bij de action gekocht.
Hier mijn 2 aankopen van de H&M:





Als eerste een simpel zwart shirtje met lange mouwen.
Altijd handig op in je kast te hebben.
Deze was 9,95 euro.

Als tweede een donker grijze trui.
Hij zit erg lekker en past overal bij , wat erg prettig is!
Deze was in de sale 5,00 euro.



Als eerste dit zwarte mutsje met oortjes.
Ik zag hem al een tijdje liggen en heb uiteindelijk toch besloten om hem te halen.
De prijs was volgens mij 0,99 euro.

 En als laatste dit kaarsje houder met geur chip.
Volgens mij heet het zo?
En dit werkt erg goed , de hele woonkamer ruikten heerlijk naar rozen.
De chips zitten in een pakje van 5 voor 0,99 euro.
En het houdertje weet ik de prijs niet maar van maar wel onder de 2 euro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx