woensdag 15 januari 2014

Mijn Stijliconen

Hoi Hoi =)

Ik kijk graag naar celebs voor inspiratie voor outfits.
En ik dacht dit is wel een leuk idee voor een bericht.
Dus hierbij deel ik mijn celeb inspiratie bronnen.




Miley Cyrus.
Ik vind haar style echt geweldig.
Lekker apart , het maakt niet uit wat andere denken.
Zelf hou ik er van een beetje edgy/alternatieve kleding staal.

 

Avril Lavigne
Weer een celeb met een leuke alternatieve style.
Ze combineert stoer met jurkjes geweldig!
Ook haar kapsels vind ik geweldig  met al die verschillende kleurtjes.

 

Ellie Goulding.
Zoals je kan zien weer iemand met een aparte kleding style.
De ene keer draagt ze een stoere outfit
En de andere keer een mooie gala jurk.
Maar altijd op haar eigen manier.
Haar kapsel is het kapsel wat ik dol graag wil.
Dus nog even goed sparen met me haar lengte.

 

Tabatha Coffey
Een totaal andere stijl.
Maar ik vind haar stijl geweldig.
Ze draag eigenlijk altijd zwart maar daar hou ik van.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx