vrijdag 31 januari 2014

Favorieten bij de Grammy's

Goedemorgen =)

Ik heb de Grammy's dan zelf niet gezien maar heb wel de optredens gezien.
En ik als muziek verslaafde dacht hier ga ik over bloggen.
Dit zijn mijn favorieten optredens van de Grammy's 2014.


 Als eerste Macklemore & Ryan Lewis & Mary Lambert.
Ik vind dit z'n geweldig mooi nummer met een super mooie betekenis.
En ook een goeie performance van het nummer , wat eigenlijk wel altijd is.




Het optreden van Pink en Nate Reuss vond ik ook echt mooi.
Dat dit nummer uit kwam heb ik echt de eerste 
maanden grijs gedraaid echt een mooi nummer.
Beide artiesten kunnen echt goed live zingen en samen ook erg mooi.



Het heeft even geduurd voor ik dit nummer leuk vond.
Maar nu kan ik er geen genoeg van krijgen.
Ook vind ik dat ze goed live kan zingen.
Een mooie simpele performance waar het nummer echt tot ze recht komt.

 
 Normaal gesproken hou ik helemaal niet van John Legend.
Maar dit nummer is zo mooi , krijg er elke keer weer kippenvel van.
Zo mooi liefdes nummer is het en geweldig live gezongen!
 
 
 
Als laatste een artiest die ik heb ontdekt heb bij de Grammy's , Kacey Musgraves.
Ik hou zelf van country muziek en toen ik haar optreden zag vond ik het meteen leuk.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx