zondag 8 december 2013

Life Update

Hallo =)

Weer een berichtje van mij!
Na een paar dagen ziek in bed gelegen te hebben.
Ben ik sinds gister eindelijk weer beter.
Vandaag gezellig een middagje bij vrienden langs geweest.
Even lekker bij gekletst.
Nu nog even een avondje op de bank zitten ,
en dan morgen weer aan de bak.
Hoe was jullie weekend?

Verders heb ik nog een mini-mini shoplog.
Aangezien ik nieuwe sokken nodig had dacht ik
dan maar meteen een paar op vallende fluor sokken.
En meteen ook een douchegel gehaald.
Deze ruikt er lekker een zoete maar neutrale geur.


Ik heb al 36 volgers , waar ik erg blij mee ben.
Laatste 2 weken gaat het opeens snel met me volgers.
Daarom heb ik besloten bij 50 volgers
een give away te doen.
Als hier interesse voor is?
Ik merk het wel =)

Fijne avond nog iedereen.
Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx