zondag 15 december 2013

Life Update

Hoii =)

Helaas het weekend is weer voorbij.
Was wel een leuk weekend gelukkig.
Gister een dagje aan het huishouden gedaan ,
en nu is het huisje weer heerlijk schoon.
Vandaag een lekker lui dagje,
voor me vriend de voetbal en voor mij Harry Potter lezen.
Zodrekt maar op tijd naar bed , morgen begint de werkweek weer.

Verders was dit een druk weekje.
Woensdag gesolliciteerd voor een nieuwe baan,
Weer een tijdelijke baan dit keer tot maart 2014.
Werd ik donderdag al gebeld en kon ik vrijdag al
op sollicitatie gesprek komen.
Erg snel en hectisch allemaal maar ben ik ben wel aangenomen.
Dus 23 december begint me nieuwe baan.
Erg spannend maar het komt wel goed denk ik.

Nu ga ik nog even lekker computeren en dan richting bedje.
Fijne avond nog iedereen!

Bye Bye =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx