zondag 1 december 2013

Life Update

Hooi =)

En toen was het weekend helaas weer voorbij.
Wel een gezellig weekend , een goeie vriendin uit Alkmaar
was gezellig langs gekomen bij ons.
Ze heeft ook meteen me haar weer geknipt en gekleurd.






Dus weer lekker een stuk blonder en korter.
Een heel stuk op gefrist.
Verder lekker bij gepraat over van alles en nog wat =)
Verder ga ik lekker samen met me vriend een rustig avondje tv kijken.
Vanavond is dan eindelijk de finale van SYTYCD kijken.
Ik hoop dat Danny wint , vind hem echt heel mooi en goed dansen!
Ben benieuwd wie de winnaar word , verders verdiend iedereen het.
Nu nog even een outfit post en dan is dit berichtje al weer over.




Shirtje: Hard Rock Shop Londen.
Broek: H&M

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx