zaterdag 19 oktober 2013

Life update 19/10/2013

Hoi :)

Hier weer een berichtje van mij.
De zoektocht naar een baan is tijdelijk gelukt om het zo te zeggen.
Heb een tijdelijke baan voor 3/4 maanden gevonden.
Niet als kapster maar het is tijdelijk werk en dus weer inkomen.
Dus maar even doorzetten en dan hopelijk volgend jaar aan het werk in een kapsalon.

Verder ben ik druk bezig met het sporten en afvallen ,
Ben inmiddels 7 kilo af gevallen nog 12 kilo te gaan maar ben bijna op de helft.

Verders vandaag een rustig dagje , eigenlijk alleen boodschappen doen.
En vanavond is het weer voetbal avond voor me vriend.
Ajax moet spelen dus ja....:P
Ik kijk dan lekker series via me laptop.

Hier weer een lijstje van mij dit keer mijn muziek lijstje.

-Avril Lavigne
-Bruno Mars
-Ellie Goulding
-Eminem
-Empire of the sun
-Fall Out Boy
-Greenday
-Halestrom
-Kesha
- Macklemore
-Miley Cyrus
-Nickelback
-Orianthi
-Paramore
-Pink
-Simple Plan
-Stone Sour
-Trapt
-The Veronicas
-The All American Rejects
-The Pretty Reckless

Nou dit was het.

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx